Vásárlói tájékoztató

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)
 
Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeinket. A vásárló a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.gasztroborze.hu/index.php?route=information/information&information_id=20
Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi alapját sem szokás, sem korábbi gyakorlat, sem az adott üzletágban köttetett hasonló jellegű szerződés tartalma.
Jelen dokumentum tartalmazza a www.gasztroborze.hu weboldalon elérhető online áruházban vásárló, az oldalt látogató felhasználók teljeskörű tájékoztatását a megrendelés, a vásárlás, a kiszállítás menetéről, a garanciális feltételekről, a garanciaigény érvényesítéséről, a vásárló vásárlástól való elállási jogáról.
Amennyiben további kérdése merülne fel, úgy az alábbi elérhetőségeken segítünk:
info@gasztroborze.hu
30/ 938 2959; 20/6184832
 
A szolgáltató adatai:
A cég neve: Gasztrobörze Kft
Székhelye: 1035 Budapest, Berend utca 9 fszt. 1
Iroda és bemutató terem: 1047 Budapest, Attila utca 132/b
E-mail: info@gasztroborze.hu
Adószám: 25531615-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-280579
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 11704007-21450606-00000000
Szerződés nyelve: magyar
Tárhely szolgáltató: Next-IT Hungary Kft (1161 Budapest, Rózsa utca 34/a)
 
A honlapon folytatott tevékenység:
Egyéb, m.n.s (máshová be nem sorolható) gép, berendezés nagykereskedelme

Felhasználási feltételek:
Vásárló a Honlapot kizárólag saját felelősségére használhatja, elfogadja, hogy Szolgáltató a jelen dokumentumban foglaltak szerint, annak mértékében vállal felelősséget a megrendelést, a szállítást, a teljesítést, a termékek szavatosságát illetően.
Amennyiben a vásárló a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére, annak módosítására.

Termékek kiválasztása, kosár:
A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az Webáruház Termékei közül. A Vásárló a kiválasztott Termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt Terméket a KOSÁR gomb megnyomásával egy virtuális KOSÁR-ba helyezi. A KOSÁR MEGTEKINTÉS gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során KOSÁRba helyezett Termékeket. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak. A KOSÁR automatikusan kiszámítja a rendelés összegét.

Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a Termékek mellett talál. Az árak nettó árak forintban (HUF), az ÁFÁ-t nem tartalmazzák, egy darab Termékre vonatkoznak. A Termékek árainak feltüntetésekor a Webáruház a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén a Webáruház ajánlati kötöttsége nem áll fenn, az ilyen hibákért felelősséget nem vállal.

Rendelés:
Ha megfelelőnek tartja a KOSÁR-ban elhelyezett Termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a fizetés gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már REGISZTRÁLT Vásárlóként szeretne belépni vagy ÚJ Vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül (vendégként) kíván vásárolni.

Belépés:
A már regisztrált látogatóink e-mail címük és jelszavuk megadásával a BELÉPÉS panelen keresztül jelentkezhetnek be.

Regisztráció:
Ha ÚJ Vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával egyszerűen csak be kell jelentkeznie. Sikeres regisztrációjáról rendszerünk e-mailben értesíti Önt. Kérjük, hogy pontosan adja meg adatait, mert az aktuális rendelését mindig arra a névre, címre küldjük, amit a rendelés véglegesítése előtt megadott. 

Megrendelés elküldése:
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a MEGRENDELÉS elküldése gombra. 

Megosztás:
A regisztrált személynek lehetősége van arra, hogy bármely általa kiválasztott Termékről - saját nevében és e-mail címével - értesítést küldjön harmadik személynek. Rendszerünk az így értesített harmadik személy adatait és a levelet nem rögzíti. Lehetőség van továbbá az általunk forgalmazott Termékek közösségi médiában (Facebook, Twitter) való megosztására.

Szállítási és számlázási cím ellenőrzése
Kérjük, a pénztári folyamat során ellenőrizze a szállítási címet, ahová a kiválasztott árucikkeket szállíthatjuk, ha szükséges módosíthatja a megadott címet. Ezután a számlázási címet ellenőrizheti, melyet szintén módosíthat, amennyiben szükséges.
Kérjük, hogy körültekintően járjon el az adatok megadásánál, hiszen a termékek kiszállítása ezek alapján történik.

Adatok javítása, módosítása:
A Vásárlónak az adatbeviteli hibák javítására a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomása előtt van lehetősége. A megrendelés elküldése után már csak e-mailben, vagy telefonon jelezheti igényét a módosításra. Ezen igény alapján, amennyiben még időben (a megrendelés kiszállításának megkezdése előtt) történik, irodánkban módosítjuk a szállítási vagy számlázási adatokat.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy Ön a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
Kérjük, hogy a visszaigazolást ismét nézze át, hogy az esetleges adatbeviteli hibákra még idejében fény derüljön.

Későbbi belépés, elfelejtett jelszó:
Ha korábban már vásárolt Webáruházunkban, úgy belépéshez adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. 
Ha elfelejtette jelszavát, akkor az ELFEJELTETT JELSZÓ gomb segítségével kérhet rendszerünktől új jelszót.

Adatmódosítás, jelszócsere:
Ha a regisztráció során megadott adatait kívánja módosítani, akkor BELÉPÉS után a FIÓK panelben lévő módosítható adatokra kattintva a korábban megadott adatai jelennek meg, melyeket meg tud változtatni.

Termékkategóriák:
Webáruházunkban a Termékek kategóriákra bontva találhatóak meg. A bal felső KATEGÓRIÁK panelben tetszése szerint választhat a kategóriák, alkategóriák között. Eldöntheti, hogy mely csoport, mely Termékét szeretné részletesebben megtekinteni. A Termékek megjelenített képei némileg eltérhetnek a valóságtól.

Kereső:
Amennyiben egy konkrét Terméket szeretne keresni, használja a főoldalon található KERESŐ-t. Itt név szerint, de típusszám szerint is kereshet. Ha megtalálta a kívánt Terméket, annak részletes adatait is megtekintheti. A KOSÁR gombra kattintva a Termék bekerül az Ön KOSARÁBA. Ekkor megadhatja pontosan mennyit szeretne rendelni az adott Termékből. 

Kosár:
Az Ön által kiválasztott Termékek találhatók a KOSÁR-ban. Megtekintés során a megvásárolni szándékozott Termékek darabszámát megváltoztathatja, esetleg törölheti is őket. A VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra kattintva folytathatja a vásárlást, vagy a FIZETÉS gombra kattintva a pénztári folyamat fázisába léphet.  

Megrendelések teljesítése:
Amennyiben minden megrendelt Termék készleten van, úgy e-mailben történő értesítés után elküldjük a Termékeket. Abban az esetben, ha rendelése pontosítást igényel, esetlegesen nincs minden Termék azonnal készleten, munkatársunk telefonon vagy e-mailben megkeresi Önt a megrendeléssel kapcsolatban. Részben történő teljesítésre kizárólag egyeztetést követően kerülhet sor.

Fizetési feltételek:
Webáruházunkban KÉSZPÉNZZEL, ELŐREUTALÁSSAL, vagy UTÁNVÉTELLEL történő fizetésre van lehetőség. Utóbbi esetén a teljes vételárat a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének (max. bruttó 500 000Ft)
Kérjük, abban az esetben rendelje meg a kívánt Termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ÁRÁT!
Már részletfizetési lehetőséggel is vásárolhat!
A részletekről érdeklődjön telefonon, vagy tekintse meg rövid ismertetőnket:
http://www.gasztroborze.hu/index.php?route=information/information&information_id=22


Szállítás, áru átvétele, fizetés:
A megrendelt Termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. A futárszolgálat munkatársai 1-3 MUNKANAPON BELÜL szállítják ki az Ön által megadott címre az árut, átvételkor utánvétellel egyösszegben fizetheti ki rendelését, amennyiben az összeg nem haladja meg a bruttó 500 000Ft-ot.
Amennyiben a vásárlás összege ennél nagyobb, úgy minimum az összeg 500 000Ft felüli részét előre utalással tudja megfizetni.
Amennyiben a vevő nem tudja megoldani, hogy a megadott időben a megadott címen átvegyék a csomagot, úgy azt köteles előre jelezni. Ezesetben módosíthatja a szállítási címet, vagy választhatja a személyes átvételt bemutatótermünkben vagy újpesti raktárunkban.
A Vevő köteles a kiszállítás / átvétel időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Külföldre Terméket nem áll módunkban szállítani!
 
Szállítástól való elállás:
Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt tájékoztatni.

Csomagolási és szállítási költség:
A csomagolás- és kiszállítás költsége Magyarország területén ingyenes.

Számlázás:
A vásárláshoz tartozó utánvételes-számlát az áru átvételével egy időben, a termékhez csomagolva fogja megkapni a megadott számlázási adatokkal. Készpénzes számláját az összeg kiegyenlítésekor, átutalásos számláját azösszeg beérkezése után a kiküldött termékhez csatolva, vagy postai úton küldjük meg Önnek.

Garancia:
Termékeinkre a kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22) Kormányrendeletbe foglalt 12 hónap kötelező jótállási időtartalmat vállalunk.
Minden egyéb esetben az egyedi (1 évnél hosszabb) garanciális idő a termék leírásánál megtalálható.
 
Garanciális ügyintézés és szerviz:
A meghibásodott készüléket előzetes egyeztetés után a 1046 Budapest, Fóti út 79-81 címre kell vissza szállítani, itt vesszük át javításra. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Budapesten és környékén a vásárló kérhet helyszíni javítást, ez esetben szerelőnk előre egyeztetett időpontban megjelenik a megadott címen. A kiszállási költség minden esetben a vásárlót terheli.
Nagyobb távolságra lévő készülékek meghibásodása esetén alkatrész garanciát tudunk biztosítani.
Ez esetben a készülék meghibásodását vásárlónk e-mailben, vagy telefonon jelezheti nekünk, előzetes egyeztetés után helyszíni szerelő megállapítja a hibát, majd ez alapján a lehető legrövidebb időn belül megküldjük a javításhoz szükséges csere alkatrész(eke)t.
A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes jótállási jegy vagy számla másolat bemutatása. (Amennyiben a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni. A készülék szervizbe kerüléséről a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! A termék átvétele után átvizsgálásra kerül, majd a javításra vonatkozó árajánlattal felhívjuk vásárlónkat az átvételkor megadott telefonszámon. Az átvizsgálási költséget a vásárló köteles megfizetni, amennyiben a termék javíthatatlan, vagy a kiadott árajánlat után a vásárló úgy dönt, javítás nélkül viszi el készülékét.
A javításra leadott termékek (legyen szó garanciális vagy nem garanciális termékről) elkészültéről telefonon értesítjük, majd vásárló eldöntheti, személyesen átveszi a Fóti út 79-81 szám alatt az elkészült terméket, vagy futárszolgálattal történő kiszállítást választ. Az utóbbi esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.
Fontos! A készülék nem megfelelő használata garanciavesztéssel jár!
(pl.: mosogatógép üzemeltetése vízlágyító nélkül)

A készülék vételára nem tartalmazza az üzembe helyezés költségét!


Elállási jog:
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében, a Vevő a Termék átvételét követő 14 munkanapon belül e-mailben, az info@gasztroborze.hu címre megküldve indoklás nélküli értesítésével elállhat a vásárlástól.
A Terméket/Termékeket eredeti, sértetlen állapotában, a számlával együtt kell visszaküldeni címünkre. A csomag visszaküldésének címe: 1046 Budapest, Fóti út 79-81.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A visszaérkezett Terméket megvizsgáljuk. A kifogástalan, ép, újként ismét értékesíthető Termékeknek a Vevő által kifizetett ellenértéket a Termék visszaérkezésétől számított 30 munkanapon belül a vevő által megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza.
Nem vonatkozik az elállási jog a hiányos, használt és az átvétel után megsérült Termékekre.

Sérült áru visszavétele:
Amennyiben a Termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 

Pénzvisszafizetés:
A visszafizetendő összegből a Webáruház üzemeltetője jogosult levonni aszállítással kapcsolatosan felmerült költségeket. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeketabban az esetben is, ha a kiszállításért nem kellett fizetnie. 

Kártérítési kötelezettség:
A Webáruház üzemeltetője követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, vagy amennyiben a Vevő az áru állapotának romlását, tönkremenetelét vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő, akkor kártérítésre kötelezett.

Megrendelés módosítása:
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a Megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Webáruház üzemeltetője és a Vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Webáruház illetékes munkatársa felé. Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A Webáruház üzemeltetője a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton a KAPCSOLAT menüpont alatt található e-mail címen. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.