Vásárlói tájékoztató

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)
 
Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeinket. A vásárló a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.gasztroborze.hu/index.php?route=information/information&information_id=20
Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi alapját sem szokás, sem korábbi gyakorlat, sem az adott üzletágban köttetett hasonló jellegű szerződés tartalma.
Jelen dokumentum tartalmazza a www.gasztroborze.hu weboldalon elérhető online áruházban vásárló, az oldalt látogató felhasználók teljeskörű tájékoztatását a megrendelés, a vásárlás, a kiszállítás menetéről, a garanciális feltételekről, a garanciaigény érvényesítéséről, a vásárló vásárlástól való elállási jogáról.
Amennyiben további kérdése merülne fel, úgy az alábbi elérhetőségeken segítünk:
info@gasztroborze.hu
30/ 938 2959; 20/6184832
 
A szolgáltató adatai:
A cég neve: Gasztrobörze Kft
Székhelye: 1046 Budapest, Erdősor út 7 fszt. 4
Iroda és bemutató terem: 1046 Budapest, Fóti út 79
E-mail: info@gasztroborze.hu
Adószám: 25531615-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-280579
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 11704007-21450606-00000000
Szerződés nyelve: magyar
Tárhely szolgáltató: Next-IT Hungary Kft (1161 Budapest, Rózsa utca 34/a)
 
A honlapon folytatott tevékenység:
Egyéb, m.n.s (máshová be nem sorolható) gép, berendezés nagykereskedelme

Felhasználási feltételek:
Vásárló a Honlapot kizárólag saját felelősségére használhatja, elfogadja, hogy Szolgáltató a jelen dokumentumban foglaltak szerint, annak mértékében vállal felelősséget a megrendelést, a szállítást, a teljesítést, a termékek szavatosságát illetően.
Amennyiben a vásárló a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére, annak módosítására.

Termékek kiválasztása, kosár:
A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az Webáruház Termékei közül. A Vásárló a kiválasztott Termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt Terméket a KOSÁR gomb megnyomásával egy virtuális KOSÁR-ba helyezi. A KOSÁR MEGTEKINTÉS gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során KOSÁRba helyezett Termékeket. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak. A KOSÁR automatikusan kiszámítja a rendelés összegét.

Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a Termékek mellett talál. Az árak nettó árak forintban (HUF), az ÁFÁ-t nem tartalmazzák, egy darab Termékre vonatkoznak. A Termékek árainak feltüntetésekor a Webáruház a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén a Webáruház ajánlati kötöttsége nem áll fenn, az ilyen hibákért felelősséget nem vállal.

Rendelés:
Ha megfelelőnek tartja a KOSÁR-ban elhelyezett Termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a fizetés gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már REGISZTRÁLT Vásárlóként szeretne belépni vagy ÚJ Vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül (vendégként) kíván vásárolni.

Belépés:
A már regisztrált látogatóink e-mail címük és jelszavuk megadásával a BELÉPÉS panelen keresztül jelentkezhetnek be.

Regisztráció:
Ha ÚJ Vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával egyszerűen csak be kell jelentkeznie. Sikeres regisztrációjáról rendszerünk e-mailben értesíti Önt. Kérjük, hogy pontosan adja meg adatait, mert az aktuális rendelését mindig arra a névre, címre küldjük, amit a rendelés véglegesítése előtt megadott. 

Megrendelés elküldése:
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a MEGRENDELÉS elküldése gombra. 

Megosztás:
A regisztrált személynek lehetősége van arra, hogy bármely általa kiválasztott Termékről - saját nevében és e-mail címével - értesítést küldjön harmadik személynek. Rendszerünk az így értesített harmadik személy adatait és a levelet nem rögzíti. Lehetőség van továbbá az általunk forgalmazott Termékek közösségi médiában (Facebook, Twitter) való megosztására.

Szállítási és számlázási cím ellenőrzése
Kérjük, a pénztári folyamat során ellenőrizze a szállítási címet, ahová a kiválasztott árucikkeket szállíthatjuk, ha szükséges módosíthatja a megadott címet. Ezután a számlázási címet ellenőrizheti, melyet szintén módosíthat, amennyiben szükséges.
Kérjük, hogy körültekintően járjon el az adatok megadásánál, hiszen a termékek kiszállítása ezek alapján történik.

Adatok javítása, módosítása:
A Vásárlónak az adatbeviteli hibák javítására a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomása előtt van lehetősége. A megrendelés elküldése után már csak e-mailben, vagy telefonon jelezheti igényét a módosításra. Ezen igény alapján, amennyiben még időben (a megrendelés kiszállításának megkezdése előtt) történik, irodánkban módosítjuk a szállítási vagy számlázási adatokat.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy Ön a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
Kérjük, hogy a visszaigazolást ismét nézze át, hogy az esetleges adatbeviteli hibákra még idejében fény derüljön.

Későbbi belépés, elfelejtett jelszó:
Ha korábban már vásárolt Webáruházunkban, úgy belépéshez adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. 
Ha elfelejtette jelszavát, akkor az ELFEJELTETT JELSZÓ gomb segítségével kérhet rendszerünktől új jelszót.

Adatmódosítás, jelszócsere:
Ha a regisztráció során megadott adatait kívánja módosítani, akkor BELÉPÉS után a FIÓK panelben lévő módosítható adatokra kattintva a korábban megadott adatai jelennek meg, melyeket meg tud változtatni.

Adatkezelés:
Vevőink személyes és céges adatait számítógépen dolgozzuk fel, és saját adatbázisunkban tároljuk. Az adatokat titkosan kezeljük, azokat harmadik fél számára nem adjuk ki, de saját üzleti céljaink érdekében felhasználjuk. Adatai megadásával Ön hozzájárul fenti adatkezelésünkhöz.
A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
-  e-mail útján  az  info@gasztroborze.hu e-mail címen,  
-  telefonon a 20/6184832-es telefonszámon.
Az adatkezelés jogalapja: 
Az általános adatvédelmi rendelet (GDPR), valamint az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése.

Termékkategóriák:
Webáruházunkban a Termékek kategóriákra bontva találhatóak meg. A bal felső KATEGÓRIÁK panelben tetszése szerint választhat a kategóriák, alkategóriák között. Eldöntheti, hogy mely csoport, mely Termékét szeretné részletesebben megtekinteni. A Termékek megjelenített képei némileg eltérhetnek a valóságtól.

Kereső:
Amennyiben egy konkrét Terméket szeretne keresni, használja a főoldalon található KERESŐ-t. Itt név szerint, de típusszám szerint is kereshet. Ha megtalálta a kívánt Terméket, annak részletes adatait is megtekintheti. A KOSÁR gombra kattintva a Termék bekerül az Ön KOSARÁBA. Ekkor megadhatja pontosan mennyit szeretne rendelni az adott Termékből. 

Kosár:
Az Ön által kiválasztott Termékek találhatók a KOSÁR-ban. Megtekintés során a megvásárolni szándékozott Termékek darabszámát megváltoztathatja, esetleg törölheti is őket. A VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra kattintva folytathatja a vásárlást, vagy a FIZETÉS gombra kattintva a pénztári folyamat fázisába léphet.  

Megrendelések teljesítése:
Amennyiben minden megrendelt Termék készleten van, úgy e-mailben történő értesítés után elküldjük a Termékeket. Abban az esetben, ha rendelése pontosítást igényel, esetlegesen nincs minden Termék azonnal készleten, munkatársunk telefonon vagy e-mailben megkeresi Önt a megrendeléssel kapcsolatban. Részben történő teljesítésre kizárólag egyeztetést követően kerülhet sor.

Fizetési feltételek:
Webáruházunkban KÉSZPÉNZZEL, ELŐREUTALÁSSAL, vagy UTÁNVÉTELLEL történő fizetésre van lehetőség. Utóbbi esetén a teljes vételárat a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének (max. bruttó 500 000Ft)
Kérjük, abban az esetben rendelje meg a kívánt Termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ÁRÁT!
Már részletfizetési lehetőséggel is vásárolhat!
A részletekről érdeklődjön telefonon, vagy tekintse meg rövid ismertetőnket:
http://www.gasztroborze.hu/index.php?route=information/information&information_id=22


Szállítás, áru átvétele, fizetés:
A megrendelt Termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. A futárszolgálat munkatársai 1-3 MUNKANAPON BELÜL szállítják ki az Ön által megadott címre az árut, átvételkor utánvétellel egyösszegben fizetheti ki rendelését, amennyiben az összeg nem haladja meg a bruttó 500 000Ft-ot.
Amennyiben a vásárlás összege ennél nagyobb, úgy minimum az összeg 500 000Ft felüli részét előre utalással tudja megfizetni.
Amennyiben a vevő nem tudja megoldani, hogy a megadott időben a megadott címen átvegyék a csomagot, úgy azt köteles előre jelezni. Ezesetben módosíthatja a szállítási címet, vagy választhatja a személyes átvételt bemutatótermünkben vagy újpesti raktárunkban.
A Vevő köteles a kiszállítás / átvétel időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Külföldre Terméket nem áll módunkban szállítani!
 
Szállítástól való elállás:
Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt tájékoztatni.

Csomagolási és szállítási költség:
A csomagolás- és kiszállítás költsége Magyarország területén ingyenes.

Számlázás:
A vásárláshoz tartozó utánvételes-számlát az áru átvételével egy időben, a termékhez csomagolva fogja megkapni a megadott számlázási adatokkal. Készpénzes számláját az összeg kiegyenlítésekor, átutalásos számláját azösszeg beérkezése után a kiküldött termékhez csatolva, vagy postai úton küldjük meg Önnek.

Garancia:
Termékeinkre a kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22) Kormányrendeletbe foglalt 12 hónap kötelező jótállási időtartalmat vállalunk.
Minden egyéb esetben az egyedi (1 évnél hosszabb) garanciális idő a termék leírásánál megtalálható.
 
Garanciális ügyintézés és szerviz:
A meghibásodott készüléket előzetes egyeztetés után a 1046 Budapest, Fóti út 79-81 címre kell vissza szállítani, itt vesszük át javításra. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Budapesten és környékén a vásárló kérhet helyszíni javítást, ez esetben szerelőnk előre egyeztetett időpontban megjelenik a megadott címen. A kiszállási költség minden esetben a vásárlót terheli.
Nagyobb távolságra lévő készülékek meghibásodása esetén alkatrész garanciát tudunk biztosítani.
Ez esetben a készülék meghibásodását vásárlónk e-mailben, vagy telefonon jelezheti nekünk, előzetes egyeztetés után helyszíni szerelő megállapítja a hibát, majd ez alapján a lehető legrövidebb időn belül megküldjük a javításhoz szükséges csere alkatrész(eke)t.
A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes jótállási jegy vagy számla másolat bemutatása. (Amennyiben a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni. A készülék szervizbe kerüléséről a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! A termék átvétele után átvizsgálásra kerül, majd a javításra vonatkozó árajánlattal felhívjuk vásárlónkat az átvételkor megadott telefonszámon. Az átvizsgálási költséget a vásárló köteles megfizetni, amennyiben a termék javíthatatlan, vagy a kiadott árajánlat után a vásárló úgy dönt, javítás nélkül viszi el készülékét.
A javításra leadott termékek (legyen szó garanciális vagy nem garanciális termékről) elkészültéről telefonon értesítjük, majd vásárló eldöntheti, személyesen átveszi a Fóti út 79-81 szám alatt az elkészült terméket, vagy futárszolgálattal történő kiszállítást választ. Az utóbbi esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.
Fontos! A készülék nem megfelelő használata garanciavesztéssel jár!
(pl.: mosogatógép üzemeltetése vízlágyító nélkül)

A készülék vételára nem tartalmazza az üzembe helyezés költségét!


Elállási jog:
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében, a Vevő a Termék átvételét követő 14 munkanapon belül e-mailben, az info@gasztroborze.hu címre megküldve indoklás nélküli értesítésével elállhat a vásárlástól.
A Terméket/Termékeket eredeti, sértetlen állapotában, a számlával együtt kell visszaküldeni címünkre. A csomag visszaküldésének címe: 1046 Budapest, Fóti út 79-81.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A visszaérkezett Terméket megvizsgáljuk. A kifogástalan, ép, újként ismét értékesíthető Termékeknek a Vevő által kifizetett ellenértéket a Termék visszaérkezésétől számított 30 munkanapon belül a vevő által megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza.
Nem vonatkozik az elállási jog a hiányos, használt és az átvétel után megsérült Termékekre.

Sérült áru visszavétele:
Amennyiben a Termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 

Pénzvisszafizetés:
A visszafizetendő összegből a Webáruház üzemeltetője jogosult levonni aszállítással kapcsolatosan felmerült költségeket. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeketabban az esetben is, ha a kiszállításért nem kellett fizetnie. 

Kártérítési kötelezettség:
A Webáruház üzemeltetője követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, vagy amennyiben a Vevő az áru állapotának romlását, tönkremenetelét vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő, akkor kártérítésre kötelezett.

Megrendelés módosítása:
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a Megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Webáruház üzemeltetője és a Vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Webáruház illetékes munkatársa felé. Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A Webáruház üzemeltetője a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton a KAPCSOLAT menüpont alatt található e-mail címen. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.