Garanciális ügyintézés és szerviz


A meghibásodott készüléket előzetes egyeztetés után a 1046 Budapest, Fóti út 79-81 címre kell vissza szállítani, itt vesszük át javításra. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Budapesten és környékén a vásárló kérhet helyszíni javítást, ez esetben szerelőnk előre egyeztetett időpontban megjelenik a megadott címen. A kiszállási költség minden esetben a vásárlót terheli. Nagyobb távolságra lévő készülékek meghibásodása esetén alkatrész garanciát tudunk biztosítani. Ez esetben a készülék meghibásodását vásárlónk e-mailben, vagy telefonon jelezheti nekünk, előzetes egyeztetés után helyszíni szerelő megállapítja a hibát, majd ez alapján a lehető legrövidebb időn belül megküldjük a javításhoz szükséges csere alkatrész(eke)t.
A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes jótállási jegy vagy számla másolat bemutatása. (Amennyiben a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni. A készülék szervizbe kerüléséről a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! A termék átvétele után átvizsgálásra kerül, majd a javításra vonatkozó árajánlattal felhívjuk vásárlónkat az átvételkor megadott telefonszámon. Az átvizsgálási költséget a vásárló köteles megfizetni, amennyiben a termék javíthatatlan, vagy a kiadott árajánlat után a vásárló úgy dönt, javítás nélkül viszi el készülékét.
A javításra leadott termékek (legyen szó garanciális vagy nem garanciális termékről) elkészültéről telefonon értesítjük, majd vásárló eldöntheti, személyesen átveszi a Fóti út 79-81 szám alatt az elkészült terméket, vagy futárszolgálattal történő kiszállítást választ. Az utóbbi esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.
Fontos! A készülék nem megfelelő használata garanciavesztéssel jár!
(pl.: mosogatógép üzemeltetése vízlágyító nélkül)
A készülék vételára nem tartalmazza az üzembe helyezés költségét!